Privacy

Bescherming persoonsgegevens

Wanneer je beroep op onze diensten wenst te doen, wil je geen pottenkijkers. Geen ongenode gasten die zien wat jij zal eten tijdens jouw reservatie. Of erger nog: die er met jouw persoonsgegevens vandoor gaan. Je hebt volkomen gelijk. Dat zouden wij ook niet willen. Daarom doen we er alles aan om jouw privé-gegevens ook echt privé te houden.

Huis Van Dijck slaat je persoonlijke gegevens op in een beveiligde database. En daar blijven ze ook. We geven je informatie niet door aan derden voor commerciële doeleinden. Beloofd. Om je evenement zo soepel mogelijk te laten verlopen, hebben we wel eerst gegevens van je nodig.

Wat willen we van je weten?

Voor- en achternaam: “Hey” is eerder iets voor als je je vrienden op straat tegenkomt. Toch?

Adres en woonplaats: indien we bepaalde verloren spullen wensen terug te sturen, willen we zeker zijn dat dit niet bij de verkeerde mensen komt.
Deze gegevens hebben we verplicht nodig om onze contracten en facturen op te maken & we sturen je graag een creatieve & persoonlijke kerstkaart per post.

Telefoonnummer: wij nemen graag snel contact met je op om de communicatie zo kort mogelijk te houden. We bellen nog even als er iets onduidelijk is, en we sturen een sms om bepaalde zaken te bevestigen. Soms bellen we na afloop om te vragen of alles goed is gegaan. Dat scheelt ons een slapeloze nacht.

Bedrijfsgegevens: indien u de facturatie via een bedrijf wenst te laten verlopen, hebben wij deze gegevens uiteraard ook nodig.

Verder gebruiken we jouw gegevens voor het volgende:

Klantenservice: wij nemen onze slogan “at your service” heel serieus… je kunt met ons bellen, mailen, sms’en, facebooken, Linkedin’en en persoonlijk afspreken. Om te zorgen dat je verhaal niet twee keer verteld hoeft te worden, onthouden we deze communicatie.

Account: in jouw persoonlijke “Huis Van Dijck-account” staan jouw persoonlijke gegevens. Naam, adres, telefoonnummer en taal.

Nieuwsbrieven & uitnodigingen: aangezien we onze klanten op de hoogte wensen te houden van onze service, zullen er nieuwsbrieven & uitnodigingen verstuurd kunnen worden. Wie is er niet graag aanwezig op onze gratis <<Inspiration Day>>?

Fraudepreventie: Het liefst vertrouwen we alles en iedereen. Maar dat is een beetje dom. Soms moeten we klantgegevens gebruiken om fraude te onderzoeken, te voorkomen en tegen te gaan. En als je je echt héél verdacht maakt, moeten we je gegevens doorgeven aan overheidsinstanties. Liever niet doen dus, dan houden we het leuk.

Wil je je persoonsgegevens inkijken? Of wil je gegevens wijzigen of verwijderen uit ons systeem? Laat ons dit gerust weten via post of e-mail. O ja, let op: als je een reservatie hebt geplaatst, is het achteraf niet mogelijk de naam op de factuur aan te passen. Dan weet je dat alvast.

Heb je nog vragen?
Onze medewerkers staan 7 dagen per week voor je klaar of bel ons op 03 460 11 90
* onze klantenservice is tot 19.00 uur geopend